Најчесто поставувани прашања

Нарачување

  • Нарачувањето производи на нашата веб-страница е едноставно и безбедно.

Како можам да нарачам?

  • Најдете ги производите што сакате да ги купите.
  • Изберете ја количината, соодветната големина или вкусот и изберете ја опцијата „Додај во кошничка“.
  • Кога ќе бидете подготвени да ја завршите вашата нарачка, кликнете на количката на врвот на страницата.
  • Изберете ја опцијата „Види кошничка“ или „Наплата“ во зависност од статусот на вашата нарачка.
  • Со избирање на „Наплата“ можете да креирате корисничка сметка или да продолжите со купување без регистрација - како гостин.
  • Со креирање на корисничка сметка, можете побрзо да купувате, да го следите статусот на вашата нарачка и да ја гледате историјата на нарачките.
  • Доколку сакате да купите без регистрација, пополнете ги сите задолжителни полиња со лични податоци.

Начин на плаќање - имате неколку опции на располагање:

    • На врата - плаќање во готово на доставувачот при наплата
    • Директен депозит (интернет плаќање)
    • Плаќање со картичка
    • Со кредитна картичка (Maestro, MasterCard, Visa или Visa Electron)

Откако ќе го завршите купувањето, проверете дали сте ги пополниле сите потребни полиња со точни информации и сте ги прифатиле сите услови за купување и потоа потврдете ја вашата нарачка.

Нарачајте по телефон, е-пошта или преку Facebook и Instagram!

    • Доколку сакате да нарачате телефонски, можете да не контактирате во работно време од понеделник до петок, од 9 до 16 часот на бројот: 078 887 222
    • Поддршката за корисници ви стои на располагање за сите совети и препораки.
    • Можете да не контактирате преку е-пошта на: shop@polleosport.mk со сите ваши прашања.
    • Испратете ни порака преку Facebook или Instagram страницата каде што исто така сме достапни за совет.

Малолетен/на сум, дали можам да купувам на веб-страницата polleosport.mk

Клиент може да биде физичко лице кое наполнило 18 години.

Договорите можат да се склучуваат во име и за сметка на малолетни или лица неспособни за деловна активност од нивните законски застапници, а за лицата делумно способни за деловно работење договорот може да се склучи само со согласност на нивниот законски застапник. Продавачот не сноси одговорност за какво било дејство спротивно на оваа одредба.

Дали има минимален износ за нарачка?

Не е дефиниран минимален износ за нарачка.

Имам прашање поврзано со изборот на производи, со кого можам да контактирам?

За сите прашања, можете да се обратите на е-пошта: shop@polleosport.mk, јавете се на 078 887 222, или посетете ја било која продавница на Polleo Sport.

Видов дека некои артикли не се достапни за нарачка преку веб-страната, но ги има во продавница. Дали може да се нарачаат/купат од продавница?

За жал не, бидејќи веб-страната е посебна деловна единица од продавниците.

Додадов производ во кошничката, но веб-страната ми кажува дека производот моментално е недостапен.

Во овој случај, производот за жал не е достапен. Во врска со повторната достапност на посакуваниот производ, можете да се обратите на e-mail адресата: shop@polleosport.mk за да можат да проверат кај одговорниот оддел.

Како можам да изберам различна опција за производ од предложената (боја, големина или вкус?)

Бојата, големината или вкусот на поединечни производи можете да ги најдете на нашата веб-страница до секој производ со можност за избор. Кликнете на избор на боја, големина или вкус за да ја проверите достапноста.

Зошто не можам да изберам одредена големина?

Причината за тоа е што саканата големина повеќе не е достапна.

Како се известуваат клиентите доколку нарачаниот производ не е достапен?

Клиентот се информира преку контакт број или адреса на е-пошта оставена при креирање на нарачката.

Ја поднесов нарачката, но потврдата се уште не ја добив.

Во овој случај, можно е вашата нарачка да не поминала преку нашиот систем. За да го проверите приемот на вашата нарачка, најдобро е да се обратите на e-mail адресата: shop@polleosport.mk или на телефонскиот број 078 887 222.

Може ли да ја сменам или откажам нарачката ако веќе сум ја потврдил?

Секако, доколку веќе сте ја завршиле вашата нарачка и сакате да ја додадете, промените или откажете, слободно контактирајте не на e-mail адресата: shop@polleosport.mk или на телефонскиот број 078 887 222.

Јас не живеам во Република Северна Македонија, дали сè уште можам да нарачам на веб-страницата polleosport.mk?

Засега, само жителите на Република Северна Македонија можат да нарачаат од веб-страницата polleosport.mk.

Би сакал да добијам цени на големо, кого можам да контактирам?

За детали за условите за купување на големо, можете да се обратите на е-поштата: sales@polleosport.mk.

Попуст/Купони

Каде можам да добијам промотивен код за попуст?

Најлесен начин да добиете промотивни кодови е да се регистрирате на Polleo Sport newsletter и да ја следите страницата на Фејсбук на Polleo Sport.

Каде да го внесам кодот за попуст?

Внесете го промотивниот код во кошничката, во делот каде што пишува „Користете купонски код за попуст“.

Може ли да користам повеќе промотивни кодови во исто време?

За жал не. Можете да користите еден промотивен код за едно купување.

Зошто мојот промотивен код не работи?

Жал ни е што имате проблеми со нашиот промотивен код.

Проверете што можете да направите подолу:

  • Код: Проверете дали е правилно внесен.
  • Валидност на купонот: Проверете го датумот на купонот бидејќи е можно купонот повеќе да не важи.
  • Шифрата не важи за веќе намалени производи, односно попустите не се собираат меѓусебно.

Корисничка сметка

Кои се предностите од регистрирањето на веб-продавницата polleosport.mk?

Предностите од регистрирањето на нашата веб-продавница се:

  • Побрзо купување
  • Следење на статусот на нарачката
  • Прикажување историја на нарачки

Дали треба да креирам корисничка сметка за да нарачам?

Не е неопходно да креирате корисничка сметка, можете да купувате како гостин со внесување на сите потребни податоци во полињата предвидени за ова.

Како можам да отворам корисничка сметка на веб-продавницата polleosport.mk и кои информации треба да ги пополнам/оставам?

Креирањето корисничка сметка е многу едноставно. Можете да се регистрирате пред самото купување или за време на нарачката. На почетокот на страницата, веднаш до количката, кликнете на прегледот на лицето и креирајте нова корисничка сметка. Можете да се регистрирате со внесување на вашите лични податоци во полињата предвидени за ова или преку вашиот профил на Facebook.

Како можам да ги променам моите кориснички информации?

Ако сакате да ги промените вашите податоци, треба да кликнете на прегледот на лицето на крајот од страницата, што ќе ве однесе до вашата корисничка сметка. Потоа, на левата страна, одберете ја опцијата што сакате и променете ги вашите податоци.

Како можам да ја сменам мојата лозинка?

Логирајте се на вашиот кориснички профил со кликнување на прегледот на лицето на почетокот на страницата. На левата страна ви се нуди опција за промена на лозинката, каде што можете да внесете нова лозинка. Со кликнување на следната опција, ја потврдувате вашата лозинка.

Ја заборавив лозинката, што да правам, дали може некако да ја најдам?

Едноставно изберете ја опцијата „Заборавена лозинка“ и системот ќе ве води низ целиот процес.

 Може ли да додадам нова адреса за испорака покрај постоечката?

Секако дека можеш. Во вашата корисничка сметка, изберете ја опцијата „Адресар“ и кликнете на опцијата „Нова адреса“. Сега можете да изберете на која адреса сакате да ви биде доставена, старата или новата што сте ја внеле со кликнување на полето под адресата. Доколку веќе сте ја потврдиле нарачката, потребно е да не известите за оваа промена преку е-пошта или телефонски.

Може ли да избришам корисничка сметка?

Доколку сакате да ја избришете корисничката сметка, ве молиме контактирајте не на е-пошта: shop@polleosport.mk за да можеме целосно да ја избришеме во системот.

Цени

Во која валута се изразени цените на производите?

Сите цени се изразени во денари со вклучен ДДВ.

Дали цените на веб-продавницата се исти за сите начини на плаќање?

Цените на веб-продавницата се исти за сите начини на плаќање.

Плаќање

Кои начини на плаќање се достапни?

На веб-продавницата на Polleo Sport, ви нудиме можност да платите за вашата нарачка:

  • При достава - плаќање во готово на доставувачот при наплата
  • Плаќање со банкарски трансфер/општ налог за пари (интернет банкарство)
  • Со кредитна картичка (Maestro, Diners, MasterCard, Visa или Visa Electron

Може ли да платам на рати?

Плаќањето на рати не е можно.

Избрав да платам со директен депозит, колку време имам за плаќање?

Имате 3 работни дена да извршите уплата, по што нарачката автоматски се откажува.

Производи

Дали сите производи од веб-страницата се на залиха во централниот магацин?

Најголем дел од производите се на залиха во магацинот, но доколку се случи производот моментално да не е достапен, дефинитивно ќе ве известиме преку некој од контактите оставени во нарачката (e-mail или телефон). Поради ограничување на просторот за складирање, одреден асортиман се нарачува директно од нашите добавувачи откако ќе се направи и потврди нарачката, а клиентот секако ќе биде известен за тоа.

Дали има можни отстапувања во изгледот на физичкиот производ во споредба со фотографијата на веб-продавницата?

Фотографиите на веб-страницата се симболични, затоа можни се отстапувања.

Испорака

Во кои земји ги доставувате нарачките?

 Веб-продавницата polleosport.mk испраќа пратки само на адреси во Република Македонија преку договорена служба за достава.

Која служба за достава ќе го достави мојот пакет?

Пратките се испраќаат преку фирма за достава Еко Логистик

Колку чини доставата?

Испорака на адресата:

Поштарината за нарачки над 1500мкд до 5кг  / доставата е бесплатна

Поштарината за нарачки под 1500мкд / доставата е 150 мкд

Поштарината за нарачки над 5кг / доставата е 30 мкд за секој килограм

Кога можам да очекувам да биде испорачан мојот пакет?

Проценетото време за испорака на пакетот е од 2 до 5 работни дена, доколку артиклот е достапен во централниот магацин. Поради ограничениот простор за складирање, одредени асортимани се нарачуваат директно од нашите добавувачи и во овој случај испораката се продолжува за 5-7 работни дена. Се разбира, ќе ве известиме за какви било промени или важни информации на е-поштата или телефонскиот број што ни го оставивте при нарачката.

Адресата за испорака е различна од онаа наведена во мојата сметка, дали можам да ја сменам?

Можете да ја промените вашата адреса со јавување на 078 887 222 или е-пошта shop@polleosport.mk. Доколку пратката е веќе испратена, адресата за испорака може да се смени само преку врската што до клиентот ја испраќа услугата за испорака.

Која е процедурата ако не можам да го преземам пакетот?

Не грижете се! Ако не можете да го подигнете пакетот, персоналот на службата за испорака ќе ве контактира уште 2 пати.

Доколку и покрај трите обиди за достава, пакетот не успеете да го преземите, пакетот се враќа кај нас во магацин.

За повеќе информации контактирајте не со јавување на 078 887 222 или е-пошта shop@polleosport.mk

Можете ли да го доставите пакетот до продавницата на Polleo Sport?

Со секоја нова нарачка имате можност за достава до некоја од нашите продавници во Хрватска, затоа изберете ја најблиската до вас и пакетот ќе пристигне што е можно поскоро, без да платите дополнителна поштарина. НАПОМЕНА: При изборот на испорака до филијалата на Polleo Sport, потребно е однапред да се плати нарачката, по што истата се испраќа во избраната експозитура.

Колку време е потребно за нарачката да биде подготвена за преземање од продавница? Ќе ме известите ли кога пакетот е подготвен за подигнување?

Нарачката ќе биде готова во најбрз можен рок, а зависи само од достапноста на нарачаниот производ во централниот магацин. Доколку производот треба да се нарача од нашите добавувачи, времето на чекање ќе се пролонгира за 2-3 работни дена. Купувачот секако ќе биде информиран за сите преземени дејствија и за испраќање на пратката до избраната продавница.

Враќање и рекламации

Каква е процедурата во случај на враќање и размена на производи и рефундирање на средства? Имам рекламација за купен производ, со кого можам да контактирам?

Сите информации во врска со враќањето на пакетите и поплаките може да се најдат на посебната страница Враќања и поплаки

Кој ги сноси трошоците за враќање?

Трошоците за враќање се на товар на клиентот.

Може ли производ купен преку веб-продавницата да се замени во продавница?

За жал, не, бидејќи веб-продавницата и продавниците се посебни малопродажни единици. Доколку производите се купени преку веб-продавницата, замена е можна и само преку веб-продавницата.

Ја изгубив сметката од пакувањето, дали сепак можам да го вратам производот?

За да го вратите или замените производот, потребна ви е фактурата што сте ја добиле во пакетот.

Како да знам дали сте го добиле мојот повратен производ?

По добивањето на вашиот пакет, ќе ве известиме писмено преку е-пошта.

Добив пратка со оштетен производ, што да правам?

Можете да го замените вашиот производ за нов, неоштетен производ или да го замените за кој било друг производ. Во овој случај, контактирајте не на е-маил адресата: shop@polleosport.mk и испратете ни го бројот на фактурата и слика од штетата за да можеме да провериме и да се договориме за понатамошните чекори.

Која е најдобрата служба за достава за враќање на производите?

Polleo Sport ја користи услугата за испорака на Еко Логистик, од кои сме задоволни. Одлуката зависи од вас.

Нарачав погрешна големина на производот, што можам да направам? Добив погрешен производ, со кого можам да контактирам?

Пријавете го проблемот на нашата е-пошта: shop@polleosport.mk, бидејќи сите размени и поплаки мора да се евидентираат во писмена форма. Ќе одговориме на вашата е-пошта со процедурата за размена/враќање што е можно поскоро. Ги плаќаме трошоците за испорака, доколку имало грешка од наша страна, во спротивно трошоците за враќање се на товар на купувачот. Можете да видите повеќе детали на: Враќања и рекламација.

Во случај на враќање на производот, како се плаќа повратот на средствата?

По правило, рефундирањето се врши со уплата на уплатените средства назад на вашата транскациска сметка, која треба да ни ја испратите на нашата е-пошта shop@polleosport.mk

Контакти и дополнителни информации

Како можам да ве контактирам?

Можете да не контактирате на телефонскиот број: 078 887 222 од понеделник до петок од 9 до 15 часот, на е-пошта на: shop@polleosport.mk или преку нашата Фејсбук страница.

Дали имате политика за приватност?

Се разбира, имаме политика за приватност:

Заштита на податоците и доверливост  

Политика за приватност и колачиња  

Каде можам да ги најдам условите за користење и купување?

Услови за користење

НЕ ПРОПУШТАЈТЕ ЈА АКЦИЈАТА

Пријавете се за нашиот билтен и бидете во тек со најновите промоции и новости!


Софтверот за продавницата © Polleo Sport 2008 - 2024